MÉGIS HISZEK

Uram, mindig elláttál kenyérrel holnapra is.
Bár most szegény vagyok, mégis hiszek.
Uram, te mindig megajándékoztál békéddel.
Ma ugyan félek, mégis hiszek.

Uram, te mindig adtál elegendő erőt.
 Most nagyon gyönge vagyok, mégis hiszek.
Uram, hányszor őriztél meg az ellentétek, válságok közepette.
 Bár szorongatott helyzetben vagyok, hiszek.

Uram, megmutattad az utat a holnap felé.
Ma ismét sűrű homály fedi utamat, én hiszek.
Uram, te mindig kellő időben hallattad hangod.
 Noha ma hallgatsz, én hiszek.

Uram, mindig újra megvilágítottad éjszakáimat.
Bár sötétség borul rám, hiszek.
Uram, te mindig hűséges barát vagy.

Az árulók bántalmazásai ellenére hiszek.
Uram, te mindig teljesítetted ígéreteidet.
Ma kétségeim ellenére is hiszek.

St Etienne du Grec


 JÉZUS KÖVETÉSE

Szívemet hozzád emelem,
És benned bízom, Uram.
És meg nem szégyeníttetem,
Nem nevet senki rajtam.
Mert szégyent nem vallanak,
Akik hozzád esedeznek,
Azok pironkodjanak,
Akik hitetlenül élnek.

Utaid, Uram, mutasd meg,
Hogy el ne tévelyedjem,
Te ösvényidre taníts meg,
Miken intézd menésem.
És vezérelj engemet,
A te szent igaz Igédben,
Oltalmazd életemet,
Mert benned bízom, Úr Isten. Amen. 
 
25.zsoltár


 URAM TEHOZZÁD FUTOK

'Minden gondotok Őrá vessétek, mert néki gondja van reátok.'
1 Péter 5:7

Uram Tehozzád futok, élő vízre szomjazom,
Közelséged, ó mily jó énnekem.
Kérlek, ne menj el tőlem, légy mindig segítségem,
Úgy kívánlak Téged, Istenem.

Én pedig szüntelen remélek, egyre jobban dicsérlek,
Ajkam beszéli a Te igazságodat.
Hadd legyen most a dalom jó illat oltárodon,
Nagyon szeretlek Téged, Jézusom.

VIDEÓ
Forrás ~ Internet