ÁLDJ MEG MINKET SZŰZ MÁRIA

Áldj meg minket Szűz Mária,
Égi rózsaszál.
Áldd meg tisztelő népedet,
Mely oltárod előtt áll!
Szerelmednek rózsalánca,
Fűzzön minket egy bokorba,
Gyöngykoszorúba,
Te légy ezen koszorúnak,
Ragyogó gyöngye,
Ragyogjon ránk tisztaságod,
Tündöklő arany fénye! Amen.


 HÁLAIMA A SZŰZANYÁHOZ

Kegyes Szűzanyám! Boldogságos Szűz Mária!
Hálaimámat hozom ma eléd, hogy oltalmazod gyermekeimet.
Nélküled csak gyermekeimért való aggodalom töltené be szívemet.
Veled azonban bizalom és remény van velem, amikor gondjukat viselem.

Légy velem továbbra is és légy gyermekeim oltalmazója!
Erősítsd lelkemet, ha gondok költöznek oda sorsukért aggódva.
Tőled tanultam drága Szűzanyám, hogy higgyek bizakodva.
Egy van, ami nem hagy el soha, anyai szeretetem Tebenned bízva! Amen.



MÁRIA, ANYÁM VAGY, ÉN A TIÉD VAGYOK

Mária, Anyám vagy, én a Tied vagyok.
Mária, Te Királynőm vagy, szolgálok Neked.
Mária, Te Úrnőm vagy, engedelmeskedem Neked.
Mária, Te tanítóm vagy, hallgatok Rád.
Mária, Te csillagom vagy, követlek Téged.
Mária, Te erőm vagy, Veled együtt küzdök.
Mária, Te oltalmam vagy, Rád bízom magam. Amen.

Forrás ~ Internet