'Ne legyen nyugtalan a szívetek! Higgyetek az Istenben és bennem is higgyetek! Ha aztán elmegyek, és helyet készítek nektek, újra eljövök, és magammal viszlek benneteket, hogy ti is ott legyetek, ahol én vagyok.'  János evangéliuma 14 fejezet 1-3.

DICSŐÍTELEK ATYÁM

'Abban az időben Jézus ezeket mondta: 'Dicsőítelek, Atyám, ég és föld Ura, hogy az okosak és a bölcsek elől elrejtetted ezeket és a kicsinyeknek kinyilatkoztattad. Igen, Atyám, így tetszett neked. Atyám mindent átadott nekem, és senki sem ismeri a Fiút, csak az Atya, s az Atyát sem ismeri senki, csak a Fiú, és az, akinek a Fiú kinyilatkoztatja. 

Gyertek hozzám mindnyájan, akik elfáradtatok, s akik terhet hordoztok - én megkönnyítlek titeket. Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem, mert szelíd vagyok és alázatos szívű, s megtaláljátok lelketek nyugalmát. Az én igám édes, és az én terhem könnyű.' Máté evangéliuma 11. fejezet 25-30.

 'Ifjúságom óta oktatsz, Istenem, csodáidat mindmáig - azaz mindig - hirdetem.'
 Zsoltárok könyve 70. fejezet 17.

Forrás ~ Internet