URAM, ISTENEM, ÉN REMÉNYEM

Uram, Istenem, én reményem, 
hallgass meg engem!
Ne engedd, hogy belefáradjak keresésedbe.
Adj erőt, hogy mindig és mindenütt 
Arcod látására törekedjem.
Önts belém reményt, hogy minden lépéssel
 közelebb kerüljek Hozzád.
Te ismered erőmet, és gyengeségeimet, 
őrizd az egyiket, és gyógyítsd a másikat!
Te juss eszembe mindenütt:
 szeretnélek megismerni és megszeretni! 
 
 Szent Ágoston

ADD, URAM
 
 Add Istenem, hogy szeressük egymást! Add, hogy minden embert
szeressünk, még ellenségeinket is; nem azért, mivel testvéreink, hanem
hogy azok legyenek! 
 
Add, hogy mindig égjen bennünk ez a testvéri
szeretet, a testvér mint olyan iránt, és az ellenség iránt,hogy a
szeretettől testvér legyen.

Add megértenem, hogy amikor egy barátot szeretek, egy testvért
szeretek; már velem van, már bekapcsolódott a minden embert átfogó
egységbe.

Add, Uram, hogy szeressek, és testvéri szeretettel szeressek! Áradjon
egész szeretetem a keresztények felé, az Egyház minden tagja felé, ó,
Jézusom! 
 
Add, hogy szeretetem kiterjedjen az egész világra, a te
szereteted által, hogy tagjaid átöleljék az egész világot!

Szent Ágoston
 
ADD URAM

Add Uram, hogy lelkem szüntelenül Krisztus békéjének örvendjen! Hogy mindig nyugodtan és tiszta tekintettel nézhessek az emberek szemébe! Hogy számból csak tiszta beszéd, bátorító szó hangozzék, és lépéseim biztosak, útjaim mindig egyenesek, határozottak legyenek! Add, hogy kezemet mindig szívesen nyújtsam, ha adni, segíteni kell, szívem kitáruljon, s az emberek szükségét megérezzem, értelmem éber és friss legyen az igazság csak az igazság befogadására, és akaratom mindig afelé vezesse gondolataimat, szavaimat, tetteimet, ami fölemel! Amen.

VELEM VÁNDOROL UTAMON JÉZUS

Velem vándorol utamon Jézus,
Gond és félelem el nem ér.
Elvisz, elsegít engem a célhoz
Ő, a győzelmes, hű vezér,
Ő, a győzelmes, hű vezér.

Velem vándorol utamon Jézus,
Ott az oltalom hű szívén.
Ha a szép napot fellegek rejtik,
Ő az éltető, tiszta fény,
Ő az éltető, tiszta fény.

Velem vándorol utamon Jézus.
Bár az út néha oly sötét,
Soha nincs okom félni a bajtól,
Amíg irgalmas karja véd,
Amíg irgalmas karja véd.

Velem vándorol utamon Jézus,
Ez a vigaszom, baj ha jő;
Bármi súlyosak rajtam a terhek,
Segít hordani, ott van ő,
Segít hordani, ott van ő.

Velem vándorol utamon Jézus.
Túl a sír sötét éjjelén,
Fenn a mennyei, angyali karban
Nevét végtelen áldom én,
Nevét végtelen áldom én.

 Túrmezei Erzsébet

 

MEGHÍVTÁL, HOGY VÍZRE LÉPJEK

Meghívtál, hogy vízre lépjek,
hol Nélküled elsüllyedek.
Ebben megtalállak Téged,
a mélységben megtart hitem.


Nagy Neved hívom én, és felnézek a vizek fölé.
Ott látlak én, a lelkem Benned megpihen.
Enyém vagy és én Tied.

A mélységnél nagyobb kegyelmed,
mely elvezet és tart engem.
Ha elbuknék és nagyon félnék,
Te nem hagysz el, nem inogsz meg.

Lélek add, hogy Benned teljesen megbízzak,
A vízen bátran Veled járjak, bárhová hívsz, menjek.

Vigyél tovább, mint a lábam tudna menni.
Taníts teljes hittel járni, jelenlétedben élni.
Nagy Neved hívom én, és felnézek a vizek fölé.
A lelkem Benned megpihen. Enyém vagy és én Tiéd.

VIDEÓ

 https://www.youtube.com/watch?v=uovQjx-we34

Forrás ~ Internet